اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی

  • کد خبر: ۲۳۶۳۰۸
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی
جواد نکونام در این فصل استراتژی متفاوتی را در مقابل مدیران این باشگاه در پیش گرفته که این وضعیت ناشی از تغییرات در مالکیت استقلال و همچنین قهرمان نشدن او در لیگ گذشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  یکی از مسائلی که در فصل گذشته پیرامون حضور جواد نکونام در استقلال وجود داشت، اعتراض‌های گاه و بیگاهی بود که او به مدیریت این باشگاه می‌کرد. نکونام از ابتدای انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال با او زاویه پیدا کرد و هر چند وقت یک بار مصاحبه‌های تندی را علیه او انجام می‌داد و با اینکه یکی دو بار سعی شد که میان آنها رابطه دوستانه‌ای برقرار شود، اما این اتفاق نیفتاد و فضای بین دو طرف، تا پایان حضور خطیر در استقلال، شکرآب باقی ماند. با این حال، نکته‌ای که در این میان وجود داشت، این بود که نکونام با وجود اختلاف شدیدی که با خطیر داشت، از سرمربیگری استقلال برکنار نشد.

هر چند که حضور آبی پوشان در هفته‌های زیادی از لیگ قبل در صدر جدول نیز در رخ ندادن این اتفاق بسیار موثر بود.

اما حالا شرایط تغییر کرده و نکونام دیگر نمی‌تواند آن طور که بخواهد بی محابا به مدیریت استقلال حمله کند. چرا که او هم نتوانست این تیم را به قهرمانی لیگ بیست و سوم برساند و هم اینکه مالکیت این باشگاه به هولدینگ خلیج فارس واگذار شده است؛ مجموعه‌ای که مدیریت کلان تری در دل خود دارد و اگر بخواهد، می‌خواهد خیلی راحت سرمربی استقلال را تغییر دهد. خصوصا اینکه نکونام پس از حاشیه‌های زیادی در فصل گذشته برایش به وجود آمد، با، اما و اگر در سمت خود باقی ماند و به نظر می‌رسد او حالا با تغییر استراتژی، با آرامش بیشتری به کارش روی نیمکت استقلال ادامه دهد.

درواقع باید به این ماجرا این طور نگریست که قهرمان نشدن نکونام موجب شده هولدینگ دست بالاتری نسبت به سرمربی داشته باشد و حتی این موضوع ممکن است احتمال تغییرات آنی فصل بعد را در صورت نتیجه نگرفتن قوت ببخشد. بدون شک اگر نکونام فصل بعد را به خوبی پیش نبرد، با مشکل مواجه خواهد شد و این بار تصمیم گیران در باشگاه استقلال خیلی زودتر اقدام به تغییرات خواهند کرد و نکونام نیز خود به خوبی از این واقعیت آگاه است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->